2011. április 8., péntek

tulipán és a bogyeszok

 Tegnap a bütyköldés lányokkal nemezeltünk. Még sose próbáltam ezt a technikát. Egyáltalán nem bántam meg, hogy részt vettem benne. Egy virággal próbálkoztam meg, majd egy bogyót is készítettem, ami elég méretes lett. Még nem tudom pontosan mi lesz belőle. szerintem a tulipán nagyon szép lett. Ma egy hurkapálcára rászúrtam, és máris a szobám egyik növényét díszíti. Köszi Borsi a lehetőséget, nagyon nagy élmény volt!!!:)
Azért gyöngyözök is, most a bogyózásra kaptam rá, egy karkötőt szeretnék belőle, de addig még van pár fa golyó, amit be szeretnék gyöngyözni....:D Terveim vannak bőven, csak tudjam megvalósítani őket!
bogyó minták: Ékszerládika, Orsina!

3 megjegyzés:

  1. Nem semmi, rögtön első alkalommal ilyen szépségeket alkotni!!! Nagyon kreatív vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a dicséretet, de nagyon sok segítséget kaptam ám!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyi vagy!!!!Szépek lettek nagyon és az új blogdesign is nagyon tetszik!!!!:)

    VálaszTörlés