2012. január 23., hétfő

narancs szett és az ajándékaim




Mint már ígértem mutatok még régen készült kedvenc ékszereket. Ezt a szettet szintén a befoglalt kő miatt készítettem, nagyon megfogott a színe/i. Biztosan van mindenkinek ilyen típusú karkötője, a minta tervezőjét sajnos nem tudom. Ezeket az ékszert is sokszor viselem!

A másik két képen pedig a születésnapi ajándékaim vannak. A hétvégén volt a szülinapom, és ezeket az ajándékokat kaptam (részben). Már alig várom, hogy kipróbálhassam az ollókat, és a gyurmákat meg a gyurmákhoz a vágó eszközöket. :) A fülbevalónak is nagyon örültem, régóta szerettem volna már egy ilyen fülit! Kaptam korábban ilyen színű kőből egy szív medált, és egy ilyen színű szívecskés gyűrűm is van, úgyhogy van mihez felvennem....:)

Teli vagyok tervekkel, remélem sikerül megvalósítani őket.

4 megjegyzés:

  1. A szetted csodaszép,a gyurmázáshoz sok sikert és türelmet kívánok,remélem hamarosan látjuk
    milyen szépségeket készítesz!

    VálaszTörlés
  2. Ez a szett is álomszép! Boldog szülinapot és jó alkotást az ajándékaidból!

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot....csodás a szetted....a fülid...de a vágó készletet a gyurmákhoz...kimondottan irigylem!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm, már csak ez a hét van a vizsgaidőszakomból, utána pedig jöhet a pihi, és a kreatívkodás! Már nagyon várom....

    VálaszTörlés