2014. október 3., péntek

Mézes szappan újra... plusz egy kis ráncfelvarrás! :)

Van olyan szappan, aminek mindig muszáj, hogy legyen készleten. Ilyen a mézes is. Most egy picivel több mézet tettem bele a szokásosnál, és lehet hogy ez lett a veszte... Mikor kivettem a formából akkor láttam csak, hogy középtájékon az alja "megégett". (Sötét gél szerű folyadék volt az alján) Csak néztem-néztem hosszasan, hogy most mi lesz....majd rájöttem, hogy levágom az alját, és a többi része attól még nagyon is használható lesz. Igaz, hogy nem lettek formás szappanok, dehát ez van....Nem is készült azokról fotó. Ebbe az ép szeletbe azért belenyomtam a kismadarat, annyira tetszik. Nem sikerülhet minden szappanom, remélem a legközelebbi már sikerülni fog.

Pár pici szappant pedig felkockáztam, mert a mérete miatt nem tudtam volna mit kezdeni vele. Míg várták a kis szappankockák, hogy felhasználjam, páran meg is kóstolták volna, mert úgy néztek ki, mint a kis vajkaramellek. Még jó, hogy nem a konyhában pihentek... Egyébként nem az első eset, hogy sütinek, vagy finomságnak nézik a szappant. Már többször is történt "majdnem kóstolás".... :)   Szóval a kis kockákat felhasználtam egy újabb szappanba. Kíváncsian várom a holnapot, akkor veszem ki a formából, és szeletelem. :) Erről pedig a következő bejegyzésemben írok. Persze most nagyon-nagyon izgulok, hogy milyen lesz a szappantömb mikor kiveszem a formából.:) Szurkoljatok, hogy sikerüljön a szappan! :) :) :)


UI.: Frissítettem a fejlécet láttátok? Gondoltam nem árt egy kis újítás. Egyenlőre marad, bár lehet, hogy még finomítok rajta:) Ha tehettem volna még sokkal-sokkal több fotót tettem volna fel, de azért nem akartam túlzásba esni. Olyan jó volt visszanézni a munkáimat, sok kedves emlék fűz mindhez. Mennyit tervezgettem őket, hogy milyen színük legyen, hogyan fűzzem össze, vagy hogyan állítsam össze, stb... Kicsit hiányzik is a gyöngyözés, decoupage, de majd annak is eljön az ideje, mikor majd újra nekiállok. Addig is hajrá szappanok! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése